Monday, July 16, 2012

Ve Haberler









Duyduğuma göre Cindrellanın ayakkabısı camdan değilmiş!
Disney ile iş birliği yapan Louboutin masallardaki ayakkabıların da tabanını kırmızıya boyamak konusunda iddialı! İşe prensin gönlünü ayaklarıyla çalan (fetish victim) Cindrella ile başlamış. Ayakkabı herkesi mutlu eder. Hele masalsı olanı… Ne diyelim… Kiminin parası kiminin duası.



Eşi istediği için Valentino’yu satın aldı ! 
Ah bana bunun kimse gerçek olduğunu anlatamaz. Benim annem de çok sey istiyor ama babam gidip Chanel’e ortak olmuyor. Aslında benim şu anda yaptıgım tek şey çene çalmak ama haksız mıyım? Okuduğuma göre de alan da memnunmuş veren de… Dedim ya kimse eşini memnun etmek için Valentino’yu satın almaz (Kar marjı yüksek ki Arap yatırımcı, Batılı şirket sahiplerinin ilgisini çeker. Anlarsnız ya). Ama elin Katarlı’sı ideal erkek oldu… Valentino’ya ortak diye. Peh…



Bir sen eksiktin Karl! 
Karl L. Olimpiyat temalı bir koleksiyon hazırlıyormuş. “Ah..! Tabi harika!” diye atlamayın hemen. Mayonuzun göğüs kısmına tutturulmuş Chanel tokalar veya güreşçi tulumunuzda altın kopçalarla iliklemek zorunda kalabilirsiniz benden söylemesi. Sonra ay memem ay çüküm diye dolanırsınız sokaklarda tamam mı?



FNO başlıyor!
Vogue’un işin içinde olduğu FNO’nun tarihi belirlenmiş. 13 Eylül 2012’de yapılacak olan etkinilik hakkında tonlarca dedikodu var ama icraat yok. Şaşıracağımı umarak diyorum ki; Seda bebeğim törpülemeye devam tırnakları…



efegeozden





No comments:

Post a Comment